Archief - platenshop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
ik zoek namelijk een platenshop in belgie liefst online, met hardcore en eerder de industrieele kant op (Ophidian, Project Omeaga, Meagshira, Mindindustries...)

waarvoor dank

Real

Legacy Member
Mijn betaling was 's middags bij Recess aangekomen, en de volgende ochtend stonden mijn plaatjes hier al. :)
Da's de snelste winkel die ik ken.

De prijzen zijn wel duur, op die site is alles excl. btw.

w00p

Legacy Member
En nu de thread recyclen, welke plaats raad je aan voor schranz?
Kvind bijster weinig in de platenwinkels, enkel wat hardere techno, maar nix echt van die diepe zware bonkende schranz.
Vandaag was dus de uitzondering, heb een plaatje gekocht met aan de ene kant 2 trendy tribal liedjes, en aan de andere kant een schranz liedje.
FF door mijn hardere plaatjes gemixt en da voelt nie juist, eens ik de basEQ overzet naar die andere platen lijkt het alsof er een breakdown begonnen is...

En shit, die harde diepe kicks zijn lekkerrrr. :D

fuze

Legacy Member
Real zei:
Mijn betaling was 's middags bij Recess aangekomen, en de volgende ochtend stonden mijn plaatjes hier al. :)
Da's de snelste winkel die ik ken.

De prijzen zijn wel duur, op die site is alles excl. btw.

Ok bedankt Real :)

w00p

Legacy Member
Ok, important-records had wel een lekkere schranz-collectie.
Net een bestelling van 6 platen samengesteld, dank u, kga weer 50€ armer zijn. Ocharme mijn bankrekening! :D

BTW: hoe gaat important qua betaling en lever-snelheid?

pitbullgio

Legacy Member
w00p zei:
Ok, important-records had wel een lekkere schranz-collectie.
Net een bestelling van 6 platen samengesteld, dank u, kga weer 50€ armer zijn. Ocharme mijn bankrekening! :D

BTW: hoe gaat important qua betaling en lever-snelheid?

Betaling via europese overschrijving Iban en Bic...
Pakt toch een week eer het bij u thuis komt hoor!
Normaal sturen ze een mailtje waarin staat dat het wordt verzonden en dan heb je hem de dag nadien, gebeurt via koerierdienst dpd dus zorg dat je thuis bent want je moet tekenen voor het pakket. Grtz...

Firestyler

Legacy Member
keeyz merci van den 1ste keer paar Enzymes besteld...

w00p

Legacy Member
pitbullgio zei:
Betaling via europese overschrijving Iban en Bic...
Pakt toch een week eer het bij u thuis komt hoor!
Normaal sturen ze een mailtje waarin staat dat het wordt verzonden en dan heb je hem de dag nadien, gebeurt via koerierdienst dpd dus zorg dat je thuis bent want je moet tekenen voor het pakket. Grtz...
Wa gebeurt er als ge nie thuis zijt?
Probere ze dan opnieuw of legge ze het bij de post en ge moogt het gaan ophale fzo?

pitbullgio

Legacy Member
w00p zei:
Wa gebeurt er als ge nie thuis zijt?
Probere ze dan opnieuw of legge ze het bij de post en ge moogt het gaan ophale fzo?

Ja ze schrijven dan een briefje dat ze zijn geweest en dan komen ze de dag nadien nog is langs... Als je er dan niet bent moet je het pakketje ophalen aan hun depot in kontich denk ik maar dat heb ik nog niet voorgehad dus :p
Grtz...

pitbullgio

Legacy Member
psyko-monchske zei:
hebben ze geen depot in mechelen ipv kontich?

Kan zijn hoor! ik ben er nog niet moeten gaan ma ik weet da er daar ergens ene was... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan