Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BiZi zei:Ge moet em maar eens achterstevoren spelen![]()

Zalige retro-plaat imo!<RAVEheart> zei:moest ge em zoeken, die is pas nogeens geherperst...
http://www.recess.nl/info.asp?info=30728
wild schijfke idd

BiZi zei:Ge moet em maar eens achterstevoren spelen![]()

Die mens had waarschijnlijk iets met dingen achterstevoren zetten. Krid Snero is ook gewoon het omgekeerde van Dirk Orens.HTrance zei:OMG, kheb da nu al 100 keer afgespeeld en nooit op gelet dat als ge da achterstevoren afspeelt dat hij nog steeds white line zegt. Fantastisch, ben ik weer even een weetje rijker![]()

XA4_ zei:Die mens had waarschijnlijk iets met dingen achterstevoren zetten. Krid Snero is ook gewoon het omgekeerde van Dirk Orens.
Maar bij vragen achter de titel van zo'n nummer, begin ik me echt oud te voelen. Mensen van mijn leeftijd (ter info: ben 25) kennen dit nummer uiteraard. Of toch een groot deel. Ach ja... we moeten plaats maken voor een nieuwe generatie. Djeez, ik klink geen 25 maar 65 :ironic:![]()
XA4_ zei:Die mens had waarschijnlijk iets met dingen achterstevoren zetten. Krid Snero is ook gewoon het omgekeerde van Dirk Orens.
Maar bij vragen achter de titel van zo'n nummer, begin ik me echt oud te voelen. Mensen van mijn leeftijd (ter info: ben 25) kennen dit nummer uiteraard. Of toch een groot deel. Ach ja... we moeten plaats maken voor een nieuwe generatie. Djeez, ik klink geen 25 maar 65 :ironic:![]()
(ook 25)Miesjel zei:Goei nummer geweest, maar kapotgedraaid.
)