Floyd
Legacy Member
Elo,
Vorige week heb ik meegedaan met een wedstrijd op humo.be naar aanleiding van de 15e verjaardag van de dood van Serge Gainsbourg en twee vrijkaarten voor de "Soirée Gainsbourg", deze vrijdag in de Petrol club in Antwerpen (om 23h) gewonnen. (info op http://www.petrolclub.be/) Ik weet zelf niet precies wat het inhoudt, maar was natuurlijk wel graag gegaan. Spijtig genoeg heb ik ondertussen al andere plannen en ga ik dus zeker niet!
Ik heb ondertussen al aan verschillende mensen gevraagd of ze niet wouden gaan, maar iedereen gaat al ergens anders heen of is niet zo into de muziek van Gainsbourg.
Dus dacht ik: op het muziekforum van Telenet Games zal ik wel geïnteresseerden vinden!
Dus...
De eerste die repliet krijgt mijn twee vrijkaarten!
Moge de eerste winnen
Vorige week heb ik meegedaan met een wedstrijd op humo.be naar aanleiding van de 15e verjaardag van de dood van Serge Gainsbourg en twee vrijkaarten voor de "Soirée Gainsbourg", deze vrijdag in de Petrol club in Antwerpen (om 23h) gewonnen. (info op http://www.petrolclub.be/) Ik weet zelf niet precies wat het inhoudt, maar was natuurlijk wel graag gegaan. Spijtig genoeg heb ik ondertussen al andere plannen en ga ik dus zeker niet!
Ik heb ondertussen al aan verschillende mensen gevraagd of ze niet wouden gaan, maar iedereen gaat al ergens anders heen of is niet zo into de muziek van Gainsbourg.
Dus dacht ik: op het muziekforum van Telenet Games zal ik wel geïnteresseerden vinden!
Dus...
De eerste die repliet krijgt mijn twee vrijkaarten!
Moge de eerste winnen

