webster zei:
Van gisterennacht terug. Stomme files in duitsland ook.
Ben niet echt hip-hop man, maar broer die mee was wel, maar heb mij toch zeer goed geamuseerd en toch toffe nieuwe dingen leren kennen.
Vanaf 1u begon de elektronische muziek aan Aruba Stage, en daar stond vaak max 100 man. Iedereen aan het dansen, genoeg plek. Was zalig.
Ook geweldige locatie, vind het echt knap.
Duitse hip-hop suckt echt hard imo.
Gezien: (toppers in vet)
Santigold, The Streets, Talib Kweli, Mixhell, Djedjotronic, Housemeister, Boys Noize
Atmosphere, Curse, Black Milk, Sefyu, Method Man & Redman, MSTRKRFT, TTC DJ Team
Hilitop Hoods, Jedi Mind Tricks, Samy Deluxe, Kid Cudi, La Coka Nostra, Clueso, Alter Ego, Roots Manuva, Stanton Warriors
amai, hier ook op een gegeven moment zelf van de snelweg gemoeten en zelf u plan moeten trekken, lang leve de gps
de locatie was idd
VET
vooral die kranen en het water aan de aruba stage. de luxe om met de bus naar het plein te gaan, geen controle op de camping, niet hoeven te betalen voor te parkeren.
behalve 1€ borg om te drinken was er wel over imo.
Vrijdag
- Frank N Dank , zeer strakke show
- Talib kweli, lag het nu aan mij of was dit zeer slecht? slechte sound, geen sfeer, slecht gerapt,...
het tijdschema klopte ook niet die dag. voor derest heb ik niets meer gezien, of toch niets bekend. hmm weet niet veel meer van die dag nochtans was ik relatief nuchter
Zaterdag
- Atmosphere, perfecte opwarmer voor die dag.
- Dizzee rascal, maar een stukje gekeken maar was lang niet slecht
- Black milk, zeer goed, dikke bangers, goeie sfeer, goed geluid, ...
- Immortal Technique, ik denk dat het fokking vet was, te druk bezig met andere dingen..., alleszins beste tijd van splash
- Redman & methodman, juist het einde gezien, maar was niet nuchter genoeg om te kunnen oordelen of het echt aan het bange was
- Lady sovereign, hoe zo een klein meiske zo een show kan geven. het dak was bijna weg van de tent

helaas kon ik haar niet zo goed zien omdat ze ze klein is, en ik gans vanachter stond
Zondag
- Madcon, kende enkel zijn bekendste nummer en da heeft hij goed gebracht, maar heb geen drang om er nu meer van te beluisteren
- Stereo MC's, ik dacht ze niet te kennen maar toen herkende ik een nummer, zelf opinie als over madcon eigenlijk behalve dat deze mooiere backup vocals meehad
- Jedi Mind tricks, een bomvolle tent, véél energie, en crappie sound, ik herkende sommige nummers niet eens, omdat het niet goed overkwam maar Vinnie paz heeft goe werk geleverd
- La Coka nostra, was ook weer aan het bangen maar heb deze maar even gechecked omdat ik de Detroit moves tour wou zien
- Phat kat, hoe zal ik het zeggen, Phat kat was
PHAT niet veel volk in de tent maar dit kon ik (voor het geluid namelijk) alleen maar toejuichen (was in dezelfde tent als jedi mind)
- Guilty Simpson, in mijn ogen mag Guilty de beste MC genoemd worden van gans splash. uitspraak kwam gewoon goed over. dikke beats, en de sfeer was er ook perfect.
helaas geen MOS DEF & Q-TIP
en heb ook spijt dat ik
Santigold, Heltah Skeltah, Roots manuva & DJ vadim heb gemist
volgende jaar er weer bij als de omstandigheden het toe laten