schumi2003
Legacy Member
Het wordt gezongen door een zwarte jongeman.
In he liedje zingt hij redelijk hoog.
Teksts is als volgt:
"Baby gimme just a chance, lets go out and play"
hij zingt ook nog dit soms
"But i never, never, wanted to stay"
Kwam er net op dot hij dit ook nog zingt
"But I rather have u on the backseat of my car"
en dan gaat hij weer verder.
Mocht iemand dit weten ik zou hem eeuwig dankbaar zijn!!!!
In he liedje zingt hij redelijk hoog.
Teksts is als volgt:
"Baby gimme just a chance, lets go out and play"
hij zingt ook nog dit soms
"But i never, never, wanted to stay"
Kwam er net op dot hij dit ook nog zingt
"But I rather have u on the backseat of my car"
en dan gaat hij weer verder.
Mocht iemand dit weten ik zou hem eeuwig dankbaar zijn!!!!