Archief - Vrijdag 17 maart Jump Attack @ Hof van Bierbeek

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pitbullgio

Legacy Member
Hallo iedereen,

Sommigen zullen me wel kennen van enkele mixen op het gesloten forum :oink: of vanop t-spirit radio waar ik verleden week mee gestopt ben door omstandigheden of kennen me niet hehe...
Echt wel jammer dat het mixforum gesloten is diende tevens als uitlaatklep om mijn mixjes beschikbaar te stellen en zodoende kon ik ook naar de replys en opmerkingen luisteren... Maar ja...

Dus bij deze lekker feesten in het Hof Van Bierbeek op Vrijdag 17 maart

Met mezelf Semtex als Guest Dj van 0u30 tot 2u30

En met resident dj Ivan

Route http://www.hof-vanbierbeek.be/route.php

Hof van Bierbeek
Dorpsstraat 35
3360 Bierbeek

Meer info @ http://www.hof-vanbierbeek.be/

Dus jumpen geblazen in het Hof hope to see ya there...

TnG-

Legacy Member
is da daar veel jump ed? want kdacht da dark-e dar binnekort ook kwam draaien ofzo (of is da mar af en toe)

pitbullgio

Legacy Member
TnG- zei:
is da daar veel jump ed? want kdacht da dark-e dar binnekort ook kwam draaien ofzo (of is da mar af en toe)

ja elke vrijdag met onbekendere en bekendere dj's... ja die komt ook is check site voor juiste info... grtz...

TnG-

Legacy Member
pitbullgio zei:
ja elke vrijdag met onbekendere en bekendere dj's... ja die komt ook is check site voor juiste info... grtz...

ni da'k ga komen ze :D em had da gewoon gezegd (ma kwist toen ni wa bierbeek was, dus ging er van uit da da een fuif was ofzo waarda die gevraagd werd :))

anyway, gl, ziet er nog een cool kot uit

Vix

Legacy Member
Als ik iemand vind om mee te gaan wil ik wel komen. :p Ma het volk ziet er daar zo oud uit kan da ? :unsure: (ik ben +- 18 kan ik mij daar amuseren ? :p )

pitbullgio

Legacy Member
Vix zei:
Ma het volk ziet er daar zo oud uit kan da ? :unsure: (ik ben +- 18 kan ik mij daar amuseren ? :p )

Ik denk wel da ge u daar kunt amuseren... mss naar fotos gekeken van een andere avond het zijn daar verschillende thema avonden ma elke vrijdag jump...
Ben er zelf nog niet geweest dus kan het ni echt zeggen... :p

Imp

Legacy Member
Semtex, doe da goe e maat ;)
Voor degene die semtex nie kenne, zeker komen :D
Zal er nie bij zijn :'( maar zal gegarandeerd weer jumpen worre ;)

Greetz

pitbullgio

Legacy Member
Imp zei:
Semtex, doe da goe e maat ;)
Voor degene die semtex nie kenne, zeker komen :D
Zal er nie bij zijn :'( maar zal gegarandeerd weer jumpen worre ;)

Greetz

Thx dude ;) zal zeker het beste van mezelf geven

Imp

Legacy Member
awel als'k vervoer vind, kom ik :)
dus als er iemand van antwerpen toevallig daar naar toe wilt, en een plaatske te veel heeft ... pm me ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan