TimmyD
Legacy Member
Vreemd om het op een gamers forum te vragen, maar ik zou niet weten waar anders...Ach we hebben toch een sport sectie niet?
Ik moet wegens medische redenen stoppen met triatlon. Nu had ik voor dit seizoen nog juist een nieuwe triatlon fiets gekocht, omdat ik nog hoop had dat het in orde zou komen.
Niet dus, nu staat dat pracht ding hier te verslijten, dus ga ik hem verkopen.
Nieuwprijs was een dikke 5000 euro. Er is hoogstens 10x mee gereden. Hoeveel zou ik er nog mogen voor vragen?
Het gaat hier over een Maat 51 Cannondale Slice Force met Xentis Mark 1 TT wielen.
Ik moet wegens medische redenen stoppen met triatlon. Nu had ik voor dit seizoen nog juist een nieuwe triatlon fiets gekocht, omdat ik nog hoop had dat het in orde zou komen.
Niet dus, nu staat dat pracht ding hier te verslijten, dus ga ik hem verkopen.
Nieuwprijs was een dikke 5000 euro. Er is hoogstens 10x mee gereden. Hoeveel zou ik er nog mogen voor vragen?
Het gaat hier over een Maat 51 Cannondale Slice Force met Xentis Mark 1 TT wielen.