Lorenzo_
Legacy Member
Hallo,
ik heb twee dvdboxen met 24 dvds. Dit is de hele tv-serie+ova's+de film(anime).
ze zijn japans gesproken met engelse en chinese ondertiteling.
wat zou dit nog waard zijn?
Picasa Web Albums - [email protected] - Animation
(dit is een foto van dezelfde dvdboxen)
ik heb twee dvdboxen met 24 dvds. Dit is de hele tv-serie+ova's+de film(anime).
ze zijn japans gesproken met engelse en chinese ondertiteling.
wat zou dit nog waard zijn?
Picasa Web Albums - [email protected] - Animation
(dit is een foto van dezelfde dvdboxen)