Archief - heb nog enkele oude SNES gevonden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

manderlay

Legacy Member
heb nog enkele oude SNES gevonden

Super Mario World
Super Mario kart
Super Mario all stars
Super Mario paint
Les stroumphs autour du monde
Donky kong country
Clay fighters
Super tennis
Home alone 2
Kirby’s dream course
Mickey mouse magical quest
Super star wars
Starwing
Mystic quest legend
Illusion of time
Scope 6
Street fighter 2
Fifa 98

Vraag me af hoeveel ik voor het totaal pakket kan vragen zijn allemaal zonder doosje of boekje

FinalAtonement

Legacy Member
Het enige dat mij in het oog sprong was Illusion of time,
voor de rest ken ik er misschien niet genoeg van, maar denk ik niet dat er echt dure games bijzitten.
Illusion of time gaat wat meer waard zijn, de rest zal tussen 3,5 en 10 euro zitten per spel.
Maar misschien best nog eens een tweede mening vragen :)

Indien je illusion of time apart zou willen verkopen mag je me ook altijd iets laten weten :)

manderlay

Legacy Member
FinalAtonement zei:
Het enige dat mij in het oog sprong was Illusion of time,
voor de rest ken ik er misschien niet genoeg van, maar denk ik niet dat er echt dure games bijzitten.
Illusion of time gaat wat meer waard zijn, de rest zal tussen 3,5 en 10 euro zitten per spel.
Maar misschien best nog eens een tweede mening vragen :)

Indien je illusion of time apart zou willen verkopen mag je me ook altijd iets laten weten :)

hoeveel zou je willen geven voor illusion of time?

ironhorn

Legacy Member
Mocht je de spellen willen verkopen, best gewoon een topic maken in B&S overige consoles, is het eerlijkst voor zowel jij als verkoper als potentiële kopers

naast illusion of time, zijn oa. mystic quest, donkey kong, kirby en de mario spellen ook wel betere spellen. Losse richtprijs voor deze spellen zou ik tegen de 10 euro zetten, in pakketprijs ga je natuurlijk wat minder krijgen

Zitten de muis en muismat nog bij mario paint?

manderlay

Legacy Member
ironhorn zei:
Mocht je de spellen willen verkopen, best gewoon een topic maken in B&S overige consoles, is het eerlijkst voor zowel jij als verkoper als potentiële kopers

naast illusion of time, zijn oa. mystic quest, donkey kong, kirby en de mario spellen ook wel betere spellen. Losse richtprijs voor deze spellen zou ik tegen de 10 euro zetten, in pakketprijs ga je natuurlijk wat minder krijgen

Zitten de muis en muismat nog bij mario paint?

De muis zit niet meer bij mariopaint, ik zet het op dit forum maar de spellen zijn van iemand anders die niet op deze site komt en ze verkoopt via 2de hands

Ingis

Legacy Member
Super Mario World - 15
Super Mario kart - 12
Super Mario all stars - 15
Super Mario paint - 10
Les stroumphs autour du monde -5
Donky kong country - 15
Clay fighters - ..
Super tennis - 3
Home alone 2 - 3
Kirby’s dream course -5
Mickey mouse magical quest - 8
Super star wars - 8
Starwing - 8
Mystic quest legend - 10
Illusion of time -10
Scope 6 - 0
Street fighter 2 - 10
Fifa 98 - 3

zijn de max prijzen. Pakket zal het wel wat naar beneden halen. De 15 euro zal je hier mss wel niet direct krijgen voor een cart.

s_kaiba

Legacy Member
Mario all stars zal geen 15€ gaan vermoed ik, maar de rest van de prijzen ben ik wel met eens ;)

FinalAtonement

Legacy Member
Dan mag je me altijd linken naar de 2dehands winkel, als ze niet te koop komen staan op dit forum :)

Timmos

Legacy Member
Hey manderley,

Ik wil je 35 incl. geven voor Super Mario Kart + Donkey Kong Country + Super Mario Allstars. PM me maar indien OK. Misschien moet je ook maar een thread maken in het juiste verkoopsforum want dit is natuurlijk prijsschatting. Wou je alvst laten weten dat ik geïnteresseerd ben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan