Diapz
Legacy Member
Beste 9lifers,
Ik ben op zoek naar iets nieuws en bij deze zou ik dus graag willen weten wat ik nog voor mijn Iphone 3GS zou kunnen krijgen.
De smartphone is nog geen jaar oud en is dus nog minstens een jaar onder garantie bij Vandenborre
Zit nog in originele doos met alles erop en eraan.
Voor derest: minimum aan gebruikssporen + komt met meerdere hoesjes en screenprotectors.
Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen?
Groetjes,
Ik ben op zoek naar iets nieuws en bij deze zou ik dus graag willen weten wat ik nog voor mijn Iphone 3GS zou kunnen krijgen.
De smartphone is nog geen jaar oud en is dus nog minstens een jaar onder garantie bij Vandenborre

Zit nog in originele doos met alles erop en eraan.
Voor derest: minimum aan gebruikssporen + komt met meerdere hoesjes en screenprotectors.
Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen?
Groetjes,
