ghosterror
Legacy Member
OK, ik weet het ben de 100.000ste die vraagt wat mijn iPhone 4 nog waard is... met uitzondering dat het in dit geval gaat om een splinternieuw toestel, gekregen in ruil voor mijn iPhone die in herstelling was.
Dus het gaat over een iPhone 4 16GB zwart , belgisch toestel ( papiertjes ect... erbij ) met doos/lader/kabel/oortjes ect... Splinternieuw van gisteren.
Is 350 a 400 € overdreven als vraagprijs?
(mag direct weg )
alvast bedankt,
P
Dus het gaat over een iPhone 4 16GB zwart , belgisch toestel ( papiertjes ect... erbij ) met doos/lader/kabel/oortjes ect... Splinternieuw van gisteren.
Is 350 a 400 € overdreven als vraagprijs?
(mag direct weg )
alvast bedankt,
P