laptop
Legacy Member
Iphone 4G 16Gb van Telenet met gebarsten scherm.
Alles werkt nog zoals het hoort ondanks de verschillende barstjes in het scherm voorkant.
Ongeveer 6 maand oud denk ik.
Factuur aanwezig voor garantie en dergerlijke.
Broer heeft geen zin in 'gedoe' om z'n scherm zelf te laten herstellen en gaat een nieuwere 4S aankopen.
Alles werkt nog zoals het hoort ondanks de verschillende barstjes in het scherm voorkant.
Ongeveer 6 maand oud denk ik.
Factuur aanwezig voor garantie en dergerlijke.
Broer heeft geen zin in 'gedoe' om z'n scherm zelf te laten herstellen en gaat een nieuwere 4S aankopen.
kzou toch proberen voor de 300te halen alsk u was.