kh_puma
Legacy Member
Ik heb een ipod een 32 GB, 3e generatie, 1 speaker van de 2 is kapot, maar met oortjes in heb je hier geen last van, en het geluid als je zonder oortjes luistert, is wat zachter. Op de achterkant zitten een paar krasjes, de voorkant is nog goed, heb er altijd een beschermfolie omheen gehad, en hij zat altijd in een siliconen hoesje, alleen geeft dit wel een paar krasjes dus op de achterkant. Batterij kan je het best vervangen, aangezien deze ongeveer 2-4 uur korter dan normaal mee gaat qua batterij duur, maar met muziek heb je hier niet veel last van. Hij is nu denk ik iets meer dan 2 jaar oud, zonder doos en zonder bon. Weet iemand wat hiervan de waarde is? Hij functioneert nog wel gewoon.