tfcw2000
Legacy Member
Wat zou het volgende waard zijn :
Asus A8N-SLI Deluxe mobo met Zalman passive chipset cooler
AMD64 3500+ Venice core E6 (loopt op 2500Mhz) met Zalman 7000-CU cooler
2x512Mb Dual channel Kingston HyperX PC3500 (434Mhz) DDRAM
Msi 6800GS - 256Mb DDR3 (loopt op 485/1280) met Zalman 700 cooler
WD 160Gb SATA II - 8Mb cache
Windows XP SP2 Engels inbegrepen (OEM versie voor deze HW combo)
CPU kan zelf tot 2740Mhz maar het snelheids verschil is te klein om daar de CPU voor te stressen. Op 2,5Ghz draait hij op 1,4V. Voor de 2,7Ghz moet je al snel 1,52V zetten , anders niet stabiel in Prime95
Momenteel staat het als volgt :
250Mhz FSB * 10 = 2,5Ghz - 1,4V op CPU core
DDR op 333 (wat neerkomt op 408Mhz met deze hoge FSB) met timmings : 2-3-3-6 - 1T met 2,7V op DDR
De graka kan zelfs tot 510Mhz/1325Mhz maar weer : zonder zichtbaar resultaat en daarom terug op 'veilige' waarde gezet : 485/1280)
3DMark06 : 2780
Alles stressed tot het uiterste : (CPU/graka) : 2845
Greet'z
Zowel van mobo als van graka nog doos. Geen waarborg meer (althans niet in de winkel)
Hoeveel zou dit gaan ?
Asus A8N-SLI Deluxe mobo met Zalman passive chipset cooler
AMD64 3500+ Venice core E6 (loopt op 2500Mhz) met Zalman 7000-CU cooler
2x512Mb Dual channel Kingston HyperX PC3500 (434Mhz) DDRAM
Msi 6800GS - 256Mb DDR3 (loopt op 485/1280) met Zalman 700 cooler
WD 160Gb SATA II - 8Mb cache
Windows XP SP2 Engels inbegrepen (OEM versie voor deze HW combo)
CPU kan zelf tot 2740Mhz maar het snelheids verschil is te klein om daar de CPU voor te stressen. Op 2,5Ghz draait hij op 1,4V. Voor de 2,7Ghz moet je al snel 1,52V zetten , anders niet stabiel in Prime95
Momenteel staat het als volgt :
250Mhz FSB * 10 = 2,5Ghz - 1,4V op CPU core
DDR op 333 (wat neerkomt op 408Mhz met deze hoge FSB) met timmings : 2-3-3-6 - 1T met 2,7V op DDR
De graka kan zelfs tot 510Mhz/1325Mhz maar weer : zonder zichtbaar resultaat en daarom terug op 'veilige' waarde gezet : 485/1280)
3DMark06 : 2780
Alles stressed tot het uiterste : (CPU/graka) : 2845
Greet'z
Zowel van mobo als van graka nog doos. Geen waarborg meer (althans niet in de winkel)
Hoeveel zou dit gaan ?
dus ik heb geschat zonder xp