das_dan_kleer
Legacy Member
Ik heb een xerox phaser laserprinter met maar 588 prints op de teller, alle toners staan nog op vol en ik heb voor de 4 kleuren ook nog eens originele reservetoners erbij.
De printer heeft netwerkaansluiting en een duplex module
De printer werkt uiteraard perfect, en is nog geruime tijd onder garantie.
Ik zou hem wegdoen wegens te weinig gebruik
Wat zou de waarde er nog van zijn
De printer heeft netwerkaansluiting en een duplex module
De printer werkt uiteraard perfect, en is nog geruime tijd onder garantie.
Ik zou hem wegdoen wegens te weinig gebruik
Wat zou de waarde er nog van zijn