iSwitch
Legacy Member
Yeets
Ik heb op mijn Outlook Express 2 verschillende identiteiten met elk een e-mail account. Nu zou ik graag willen dat wanneer ik het programma opstart hij altijd vraagt (ook al log je niet af bij het afsluiten) in welke identiteit je wilt werken.
Hoe kan ik dit doen?
Alvast bedankt!
Ik heb op mijn Outlook Express 2 verschillende identiteiten met elk een e-mail account. Nu zou ik graag willen dat wanneer ik het programma opstart hij altijd vraagt (ook al log je niet af bij het afsluiten) in welke identiteit je wilt werken.
Hoe kan ik dit doen?
Alvast bedankt!