wimke1971
Legacy Member
Hi, stomme vraag misschien, maar:
m'n pc is een paar weken geleden gecrashed.
in de computerwinkel hebben ze er een nieuwe vista opgezet, maar nu moet ik die activeren blijkbaar (30 dagen tijd);
m'n code staat achteraan m'n pc : ik typ die in, en dan zegt hij (logisch) : "code is al in gebruik"...
Hoe los ik dat praktisch op?
Kan ik naar iemand bellen en dat uitleggen, of hoe zit dat?
Please help dus.
m'n pc is een paar weken geleden gecrashed.
in de computerwinkel hebben ze er een nieuwe vista opgezet, maar nu moet ik die activeren blijkbaar (30 dagen tijd);
m'n code staat achteraan m'n pc : ik typ die in, en dan zegt hij (logisch) : "code is al in gebruik"...
Hoe los ik dat praktisch op?
Kan ik naar iemand bellen en dat uitleggen, of hoe zit dat?
Please help dus.
komt niet altijd tevoorschijn die boodschap, zal t zo es proberen.
