Mijn ervaring met flash is dat alles als een object kan gezien worden. Je weet dus nooit wat de inhoud is. Daarom kan je ze niet zo maar opslaan.
Een foto van trekken (met vista bv de snippingtool gebruiken) of het volledige flash "filmpje" opslaan met Download Helper (extensie van firefox).