Archief - Afsluiten: Programma wordt beëindigt (jcnibb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuzetsu

Legacy Member
Gisteren sloot ik mijn pc af, en na een aantal seconden kwam er een boodschap op mij scherm met de melding:

Programma reageert niet en wordt beëindigt: jcnibb32.exe



Ik heb al ge-googled naar de naam ervan maar geen resultaat :s

Ik zie dit bestand staan in mijn C:\Windows\Prefetch map:

JCNIBB32.EXE-24F3C034.pf

maar ik weet niet wat het doet -.-


Iemand een idee? :x

Exit

Legacy Member
verander eens de naam, post hijackthis logje
wrs spyware ... gewoon veranderen/vreplaatsen en kijken of er zaken zijn die nie meer werken ... alles in orde dan kan het weg.

raintjah`

Legacy Member
C:\WINDOWS\System32\mssdty.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WhatPulse] C:\PROGRA~1\WHATPU~1\WHATPU~1.EXE
-> gekend? Indien nee, verwijderen

O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
9 - Extra button: Onderzoek (HKLM)
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)

Wacht ook op een check van stephen en exit

Fuzetsu

Legacy Member
raintjah` zei:
C:\WINDOWS\System32\mssdty.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WhatPulse] C:\PROGRA~1\WHATPU~1\WHATPU~1.EXE
-> gekend? Indien nee, verwijderen

O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
9 - Extra button: Onderzoek (HKLM)
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)

Wacht ook op een check van stephen en exit


mssdty geeft ook niks op google -.-

WHATPU = Whatpulse (proggie om aantal aanslagen bij te houden)...

Alles met BT = van men bluetooth dongle

Messenger "lijkt" me van MSN Messenger of MSG Plus te zijn :x


Ik merk van die mssdty wel dat het serieuze traffic in zowel up als download veroorzaakt :s

Fuzetsu

Legacy Member
Vandaag ghostfile teruggeplaatst die VOLLEDIG in orde was. Zat dus maw geen virus, spyware of niks op...

Ik kreeg weer een ping van om en bij de 200 ms...

Kijk ik bij taakbeheer en zie ik dit staan:

FMJJKEP.exe
JSQUA.exe


O_o


Weeral niks over te vinden op google :(

Fuzetsu

Legacy Member
K fixen gaat, maar waar de f*ck komen die dingen zomaar opeens vandaan :s

Nooit eerder gehad :[


En daarnet iets voorgehad:

http://users.skynet.be/anthr4x/vsdebug.jpg


Die error krijg ik soms zonder dat ik VB.net gedraait heb... O_o

(kweet dat het hier niet hoort eigelijk, maar beter in dezelfde thread zette dan weer een nieuwe starte :s ).

Exit

Legacy Member
kan deels van spyware zijn die het trachten te runnen ... spyware komt enorm snel ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan