p!€tj€
Legacy Member
Kweedet, tis al de 4de keer ofzo achter elkaar datik iets post voor een probleem met mijn pc, maar tbegint ook op mijn zenuwen te werken...
1) ik heb niets nieuws aan men msn gedaan of gedownload ofzo dus daarvan kan het nie zijn
2) kheb niets gedownload dat verdacht kan zijn
3) HijackThis log is clean
4) adaware Se laten runnen
5) Spybot S&D laten draaien
6) Antivir laten draaien
7) control+shift+esc--> processen--> iexplorer.exe beeindigd maar telkens alsik reboot staat het er weer
probleem: klik (links: de icoontjes van travel en bingo enz. krijg ik niet weg)
1) ik heb niets nieuws aan men msn gedaan of gedownload ofzo dus daarvan kan het nie zijn
2) kheb niets gedownload dat verdacht kan zijn
3) HijackThis log is clean
4) adaware Se laten runnen
5) Spybot S&D laten draaien
6) Antivir laten draaien
7) control+shift+esc--> processen--> iexplorer.exe beeindigd maar telkens alsik reboot staat het er weer
probleem: klik (links: de icoontjes van travel en bingo enz. krijg ik niet weg)


)