lemby
Legacy Member
probleempje,
hier thuis hebben wij 4 aliassen (uit 1 mailbox wel te verstaan), als ik die dan wil instellen, gaat dit alleen maar als mailboxen zodat die outlook dus denkt dat er 4 mailboxen zijn, en er dus elke keer 4 mail aankomen, die we dan altijd moeten deleten, weten jullie hoe je outlook kan kenbaar maken dat het om aliassen gaat en niet over mailboxen
(we hebben ook geen zin om extra mailboxen te kopen van telenet)
lemby
versie outlook:Microsof Outlook 2003, dus geen express
hier thuis hebben wij 4 aliassen (uit 1 mailbox wel te verstaan), als ik die dan wil instellen, gaat dit alleen maar als mailboxen zodat die outlook dus denkt dat er 4 mailboxen zijn, en er dus elke keer 4 mail aankomen, die we dan altijd moeten deleten, weten jullie hoe je outlook kan kenbaar maken dat het om aliassen gaat en niet over mailboxen
(we hebben ook geen zin om extra mailboxen te kopen van telenet)
lemby
versie outlook:Microsof Outlook 2003, dus geen express