Fraggie
Legacy Member
Bij quicktime alternative zit er een player (media player classic)
die naast alle normale files, ook quicktime/realplayer kan afspelen.
Nu ik vind ook dat hij beter om kan gaan, met de codes van mijn pc, dan bv wmp10.
Is er dan een mogelijkheid, om die player als standaard player in te stellen
(& zou opera da ook kunnen gebruiken, aangezien er een opera plugin bij zit)?
die naast alle normale files, ook quicktime/realplayer kan afspelen.
Nu ik vind ook dat hij beter om kan gaan, met de codes van mijn pc, dan bv wmp10.
Is er dan een mogelijkheid, om die player als standaard player in te stellen
(& zou opera da ook kunnen gebruiken, aangezien er een opera plugin bij zit)?