CP-RB2H
Legacy Member
Beste forumleden,
Ik wil een bestand maken voor een soort voorraadbeheer op te stellen. Even kort schetsen:
A2 = het artikel
B2 = het aantal in voorraad
dan komen er 3 kolommen die zichzelf moeten invullen als het ware..
indien cel B2 <= 5 dan moet het getal van B2 komen in cel C2, indien de voorraad tussen 6 en 10 ligt, moet het getal van B2 in cel D2 komen. Als het groter of gelijk aan 11 is, dan zou het in cel E2 moeten.
Iemand een idee hoe ik deze als-functie moet opstellen? Ik krijg elke keer gewoon E2=B2 in de betreffende cel...
bedankt!
Ik wil een bestand maken voor een soort voorraadbeheer op te stellen. Even kort schetsen:
A2 = het artikel
B2 = het aantal in voorraad
dan komen er 3 kolommen die zichzelf moeten invullen als het ware..
indien cel B2 <= 5 dan moet het getal van B2 komen in cel C2, indien de voorraad tussen 6 en 10 ligt, moet het getal van B2 in cel D2 komen. Als het groter of gelijk aan 11 is, dan zou het in cel E2 moeten.
Iemand een idee hoe ik deze als-functie moet opstellen? Ik krijg elke keer gewoon E2=B2 in de betreffende cel...

bedankt!