orange1908
Legacy Member
hallo
ik heb onlangs een nieuwe videokaart gekocht de xfx hd radeon 4890
nu wil ik jullie vragen de beste instellingen van ati catalyst de geven.
ik weet dat dit veel uit maakt met de frames en mooi beeld.
ik wil graag mooi beeld maar ook hoge frames.
welke instellingen raden jullie mij aan.
want met google kom ik er niet echt uit
mvg
orange
ik heb onlangs een nieuwe videokaart gekocht de xfx hd radeon 4890
nu wil ik jullie vragen de beste instellingen van ati catalyst de geven.
ik weet dat dit veel uit maakt met de frames en mooi beeld.
ik wil graag mooi beeld maar ook hoge frames.
welke instellingen raden jullie mij aan.
want met google kom ik er niet echt uit
mvg
orange