WhiSpEr
Legacy Member
2 vraagjes:
1) Is het mogelijk om met de Audigy 2 ZS Platinum Pro het default programma (MediaSource 2) dat werkt met de remote control, te veranderen naar winamp zodat ik niet elke keer het via windows applications moet inladen?
2) Wat kan de oorzaak zijn van het zeer lang afsluiten van de pc als Zonealarm Pro 5 opstaat? PC is nogtans snel genoeg en als ik zonealarm handmatig afsluit dan werkt het direct...
1) Is het mogelijk om met de Audigy 2 ZS Platinum Pro het default programma (MediaSource 2) dat werkt met de remote control, te veranderen naar winamp zodat ik niet elke keer het via windows applications moet inladen?
2) Wat kan de oorzaak zijn van het zeer lang afsluiten van de pc als Zonealarm Pro 5 opstaat? PC is nogtans snel genoeg en als ik zonealarm handmatig afsluit dan werkt het direct...