Archief - bearshare vs kazaa lt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wopke

Legacy Member
ik weet niet of de meesten het kennen (probaablie wel)... maar wat krijgt uw voorkeur? Bij mij toch wel bearshare... Ik sta zot van da programma, hoe snel da gaat!

P2K-

Legacy Member
ik heb da 1x geinstaleerd, toen moest ik blijkbaar registeren ofzo :unsure: en heb et er dan trug afgesmete :)
kazaa lite is brol

dc++ ownz all!

breez

Legacy Member
beerdeel is spyware idd dacht 'k

geef mij maar Ares, snel en geen fake files

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
bearshare owned kazaa en al die gewone progs, nice prog, super speed

demon326

Legacy Member
ja bij bearshare zit spyware maar die verwijdert ge zelf wel met ad-aware ofzo
maar ik gebruik zelf ook bearshare en ik download gewoon supersnel :)

whoopie

Legacy Member
soms kazaa lite (liedjes da ni van het "top 50" type zijn vinde wel vaak aan goeie kwaliteit
Mirc voor cd's en andere grote bestanden (met mirc gebeurt et vaak dat ik files zit te downloaden aan 500kb per seconde of meer)
emule: voor de dingen dat ik nergens anders vind

nTFs

Legacy Member
Vergeet toch allemaal dieje spyware bulkende rommel.
as ge nieuwsgroepen gewoon zijt wilde niks anders meer.

Quxan

Legacy Member
emule (stormit mod om precies te zijn)... misschien niet 1 van de rapste maar rap genoeg voor mij + kheb nog nooit fakes/corrupted binnengehaald...
+ het is imo het progje met de meeste toekomst (dankzij kademlia en webcache)

(edit: en het is spyware vrij + open source)

Wopke

Legacy Member
Quxan zei:
emule (stormit mod om precies te zijn)... misschien niet 1 van de rapste maar rap genoeg voor mij + kheb nog nooit fakes/corrupted binnengehaald...
+ het is imo het progje met de meeste toekomst (dankzij kademlia en webcache)

(edit: en het is spyware vrij + open source)

wel met bearshare ik ook nt. Die worden er automatisch uitgefilterd. En idd er stond spyware op bearshare maar die kunt ge idd eenvoudig verwijderen.

Wopke

Legacy Member
P2K- zei:
ik heb da 1x geinstaleerd, toen moest ik blijkbaar registeren ofzo :unsure: en heb et er dan trug afgesmete :)
kazaa lite is brol

dc++ ownz all!

dan hebt ge de pro versie gedownload... die is idd met registratie.. ge moet nt de pro versie downloaden... de gewone staat ergens op die site ze...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan