Rapt0r
Legacy Member
Hi,
een tijdje terug was ik aan 't proberen thema's te veranderen in Vista, is mij niet gelukt en heb dan een systemrecovery gedaan omdat alles tergend traag ging nadat ik bepaalde files had ge-edit. Nu - denk ik - sindsdien werken alle beeldscherm gerelateerde menu's niet meer. Het menu via RMB op bureaublad -> Aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> Schermbeveiliging/Thema/Beeldscherminstellingen meer bepaald. De rest werkt wél nog
. Via Google vond ik het volledige rundll proces (RunDll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL access.cpl,,3), maar dit werkt ook niet in Run.
Er wordt niets geopend, geen error oid. Weet iemand hier een oplossing voor, of kijk ik weer uit naar een format
een tijdje terug was ik aan 't proberen thema's te veranderen in Vista, is mij niet gelukt en heb dan een systemrecovery gedaan omdat alles tergend traag ging nadat ik bepaalde files had ge-edit. Nu - denk ik - sindsdien werken alle beeldscherm gerelateerde menu's niet meer. Het menu via RMB op bureaublad -> Aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> Schermbeveiliging/Thema/Beeldscherminstellingen meer bepaald. De rest werkt wél nog
. Via Google vond ik het volledige rundll proces (RunDll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL access.cpl,,3), maar dit werkt ook niet in Run.Er wordt niets geopend, geen error oid. Weet iemand hier een oplossing voor, of kijk ik weer uit naar een format

!!