peter79
Legacy Member
Mijn vriendin moet haar macromedia Director projectje publishen vanop een windows pc naar mac formaat, dit geeft het volgende resultaat :
een .classic bestand in een soort "zip" denk ik met extentie hqx
een .osx bestand in een soort "zip" met extentie hqx.
Nu, als je voor windows published, genereert die gewoon een .exe bestand. Mijn vraag is dus eigenlijk, wat moet mijn vriendin deze zondag doen op die tentoonstelling om 1 van beide bestanden aan de praat te krijgen op een mac?
en andere vraag, zou er iemand met een mac ons is de kans kunnen geven om het te testen? Ze had het al geprobeerd op de oudere macs op haar werk, maar daar ging het niet.
een .classic bestand in een soort "zip" denk ik met extentie hqx
een .osx bestand in een soort "zip" met extentie hqx.
Nu, als je voor windows published, genereert die gewoon een .exe bestand. Mijn vraag is dus eigenlijk, wat moet mijn vriendin deze zondag doen op die tentoonstelling om 1 van beide bestanden aan de praat te krijgen op een mac?
en andere vraag, zou er iemand met een mac ons is de kans kunnen geven om het te testen? Ze had het al geprobeerd op de oudere macs op haar werk, maar daar ging het niet.