Lipke
Legacy Member
Hello,
ik heb dit 'probleem', ik kan geen zipbestanden opslaan bij het downloaden, alleen openen.
(dit heb ik gemerkt toen GTA2 wat nu gratis van rockstar te downloaden is opende na tien minuten
)
en is er een manier om een mp3 bestand te downloaden ipv dat het meteen afspeelt in mediaplayer?
alsk de directe link plak in IE speelt hij het gewoon af zonder keuze
mvg,
ik heb dit 'probleem', ik kan geen zipbestanden opslaan bij het downloaden, alleen openen.
(dit heb ik gemerkt toen GTA2 wat nu gratis van rockstar te downloaden is opende na tien minuten
)en is er een manier om een mp3 bestand te downloaden ipv dat het meteen afspeelt in mediaplayer?
alsk de directe link plak in IE speelt hij het gewoon af zonder keuze

mvg,


