l4mp
Legacy Member
ik was aant knoeien in mijn map opties en ik had perongeluk iets gedeleet uit die lijst. Nu ik sloot dat af en ik wou een map openen en dat lukte niet.
Dan ben ik ff gaan zoeken in die mapopties en zag ik dat hij bestandsmappen niet kon openen, voorlopig heb ik het opgelost om het via explorer te openen. Dit is zeer onhandig aangezien hij telkens een nieuw explorer opent.
probleem
os: winxp pro servicepack 1
hetgeen ik eigelijk zoek is wanneer ik op nieuw druk, de actie moet hebben.
actie
ik hoop dat jullie mij kunne voorthelpen, atm zie ik het niet zitten om voor zoiets (wel zeer irritant) mn windows te reinstallen
/edit
kheb de oplossing gevonden http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_folder_open.htm
misschien handig voor iemand met dit probleem later
deze thread mag gelocked worden!
Dan ben ik ff gaan zoeken in die mapopties en zag ik dat hij bestandsmappen niet kon openen, voorlopig heb ik het opgelost om het via explorer te openen. Dit is zeer onhandig aangezien hij telkens een nieuw explorer opent.
probleem
os: winxp pro servicepack 1
hetgeen ik eigelijk zoek is wanneer ik op nieuw druk, de actie moet hebben.
actie
ik hoop dat jullie mij kunne voorthelpen, atm zie ik het niet zitten om voor zoiets (wel zeer irritant) mn windows te reinstallen
/edit
kheb de oplossing gevonden http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_folder_open.htm
misschien handig voor iemand met dit probleem later
deze thread mag gelocked worden!
