stokkie19
Legacy Member
Probleemke:
Blackberry storm gekocht, efkes drivers installeren en de sync software.
Usb kabel in de blackberry, daarna in de pc. Het toestel laad op, maar het word niet herkend door de Pc. Nog zelfs geen melding!
Heb het al op 2 verschillende Pc's geprobeerd, een macbook, verschillende versies van de software vanop de blackberry website, active sync, ...
Ik kan het niet bedenken wat ik nog meer moet proberen om verbinding te maken tussen mijn BB en Pc of mac.
Blackberry storm gekocht, efkes drivers installeren en de sync software.
Usb kabel in de blackberry, daarna in de pc. Het toestel laad op, maar het word niet herkend door de Pc. Nog zelfs geen melding!
Heb het al op 2 verschillende Pc's geprobeerd, een macbook, verschillende versies van de software vanop de blackberry website, active sync, ...
Ik kan het niet bedenken wat ik nog meer moet proberen om verbinding te maken tussen mijn BB en Pc of mac.