Easter~Egg
Legacy Member
Laten we anders alle problemen met browsers zoals FireFox, IE, Opera,.. hier posten. Is dat niet gemakkelijker?
Ik begin al met het mijne.
In firefox zie ik opeens de gifjes niet meer bewegen. Bv bij deze :
.
Ik zie het tongetje niet meer bewegen, enkel een stilstaand beeld.
En soms heb ik dat mijn favorieten spontaan verdwenen zijn + al mijn skins..
Ik begin al met het mijne.
In firefox zie ik opeens de gifjes niet meer bewegen. Bv bij deze :
.Ik zie het tongetje niet meer bewegen, enkel een stilstaand beeld.
En soms heb ik dat mijn favorieten spontaan verdwenen zijn + al mijn skins..
)