Katros
Legacy Member
Ik kom net thuis vant school, start men pc op, ik log mij in en ik zie... dat het lang duurt voor men bureaublad laad... heel lang... en na een lange tijd :d beslis ik om ff ctrl+alt+del te doen ik zie da al men processen lopen. Ik doe dus nieuwe taak: explorer.exe want ik weet uit ondervinding dat als men bureaublad crashed da ik da zo kon oplossen... maar nu kreeg ik de verkenner en zo kon ik aan msn, explorer enzo ... maar kzou wel graag men startmenu, taakbalk en bureaublad trug hebben
zou iemand mij kunnen helpen?
thx in advance
edit: ohja sry als dit in de verkeerde topic staat
maar kwist ni goe waar het te zetten... en wat ik ook nog wou zeggen is als ik via de verkenner naar mijn configuratie scherm ga... kan ik alles openen behalve de opties voor startmenu en taakbalk
zou iemand mij kunnen helpen?
thx in advance
edit: ohja sry als dit in de verkeerde topic staat
maar kwist ni goe waar het te zetten... en wat ik ook nog wou zeggen is als ik via de verkenner naar mijn configuratie scherm ga... kan ik alles openen behalve de opties voor startmenu en taakbalk
en ik zal het eens proberen met die services uit te zetten
.