Archief - Chatten gaat maar sites openen niet help pls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Twister

Legacy Member
Hallo

Ik heb een AMD athlon 64 3500+
1 gig ram pc 3200
msi neo 2 platinum mobo

Nu heb ik sinds enkele dagen last van dat ik niet op internet kan dwz chatten gaat maar sites openen niet.

Ik zit achter een router, de andere pc gaat alles perfect en bij mijn pc dus niet soms kan ik sites openen en dan weer niet en dit is zo sinds een 4 tal dagen. Gisteren heb ik dan een format gedaan omdat ik dacht dat het dan gedaan zou zijn idd gisteren heel de dag geen probleem. Ik kom vandaag terug van school en zet pc aan en hup daar zijn weer de probs.

Weet iemand hier en antwoord op???

Mvg Gregory

Exit

Legacy Member
spyware die ambeteren ... spyware scannen (spysweeper, adaware)
hijackthis log posten
read stickys

Mee

Legacy Member
Exit zei:
spyware die ambeteren ... spyware scannen (spysweeper, adaware)
hijackthis log posten
read stickys

Bij format is alle spyware weg, dus normaal gezien zou het probleem nie aan spyware kunnen liggen.

EDIT: behalve als ge gisteren naar vuile sites bent geweet :ironic:

Lord_Twister

Legacy Member
bedankt al voor de snelle hulp

neen ben gisteren niet op vuile sites geweest
heb al gescanned op spyware met adaware en heeft niets gevonden
al op virussen gescanned ook niet gevonden
alle firewalls staan af

soms geraak ik op het net om sites te bekijken dat is dan voor 10 sec dan weer gedaan maar chatten blijft heel de tijd doorgaan

graag verdere hulp

Stimpy

Legacy Member
sluit die pc es aan op de plaats waar uw ander pc aangeslote is en zie dan oft gaat, dan weet ge iig of t aan de pc ligt

Lord_Twister

Legacy Member
dat blijft dus hetzelfde probleem he

ik zou echt niet weten aan wat dat zou liggen

graag verdere hulp

alvast bedankt

Prior

Legacy Member
ik zit hier met hetzelfde probleem, 2/4 op zit ik hier met packetloss als ik www.telenet.be zit te pingen

start, uitvoeren en dan cmd
dan typ ik in: ping www.telenet.be

dat geeft hier als resultaat:

request timed out
request timed out
reply from 195.130.131.38: bytes 32 time=11ms TTL=251
reply from 195.130.131.38: bytes 32 time=11ms TTL=251

50 % packetloss, das al heel het weekend zo
ik had donderdag gebeld naar telenet klantendienst dat men modem raar deed, ik bezit een motorola 4200 SB en de eerste 4 lampjes branden zoals normaal

maar de lampjes activity en standby flikkeren op en neer

ligt het probleem aan mijn modem of internetverbinding?

ik heb dit weekend al een format c: uitgevoerd, spyware is dan normaal weg, probleem blijft hetzelfde, www.telenet.be pagina verschijnt na ettelijke minuten
www.google.be verschijnt dan weer supersnel

maar downloaden is ook een probleem
een tool van telenet om uw proxy settings te laten plaatsen, kan ik nog niet eens voor 1/4 downen, het bestand is echter 303 kb groot o_O
417 bytes/sec o_O

kan er mij een telefoonnr geven of iets waar da Telenet mij wel kan helpen, ik denk toch dat die modem van mij hier zit te flippen met zijn lampjes, ik wil gewoon normaal surfen gelijk vroeger

ps ik zit nog op het oude netwerk

*zucht* ik hoop dat mijn tekst hier komt te staan :(
(ik ga dit in favorites zetten, dees pagina, hopelijk is er een antwoord) :s

ik woon in regio West-Vlaanderen namelijk Ruiselede, zijn er nog mensen van de streek met dergelijke problemen? ik zie niks op status servers of geplande werken op Telenet of iets van storingen...

en ja, het enigste wat deftig werkt is (m)irc, chatten dus, tenminste als ik een channel kan joinen zonder time-out

Lord_Twister

Legacy Member
Eindelijk bij mij is het opgelost

heb uninstall van update media player 10 gedaan
en ineens was dat klaar kan sindsdien terug op internet en alles doen

Bedankt al in ieder geval

[BAT] Brambo

Legacy Member
Goeiedag, ik zit hier met hetzelfde probleem, kheb al uitgevonden dat het aan de proxyserver ligt, als ik ni opp internet kan surfen geeft:
-opera aan dat er geen verbinding kan gevonden worden met de proxyserver
-ping proxy.pandora.be 4 timeouts
-msn ga wel gewoon
-opera, IE, mozilla geve alledrie timeouts

en nee ik heb gene wmp 10 :/ kzit der nu al een week mee geloofk...

st3ph3n

Legacy Member
Je bent niet verplicht te surfen met de proxy. Schakel deze eens uit en probeer opnieuw.

Steven

[BAT] Brambo

Legacy Member
proxy uitschakele: zel fni aan gedacht eigelijk tkan soms stom zijn e :unsure:
ma das toch zoiezo et probleem ni oplossen ma negere e :)

btw, we zitte achter ne router, en bij mijn zus werkt internet wel gewoon als et bij mij ni werkt dus zou het iets lokaal zijn :s

edit: en zonder proxy surfen lijkt me alleen maar te werken in Opera :confused: in mozilla en IE toch ni ... kghebruik opera wel als main browser ,ma vo gmail gebruikek mozilla ,en die werkt dan nog wel ni :evil:

fy s2b!!

editedit:
nog wa gegevens toevoegselen:)
men gmail notifier werkt ook ni als die proxy zogezegd down is, ik kan msn bijna nooit aanmelden, maar als ik aangemeld raak dan valt die wel niet meer uit...

nog maar is nen edit :/

nu krijg ik dus soms IN OPERA die pagina van IE voor als me iets ni vind, zo msn-search waar die pagina in sta en da ge ma moe tklikke om der naar te zoeke, ma das dus bij paginas die echt wel bestaand, is bv bij google nu :doh: en omda et zonder proxyserver toch wel net da ietska trager reageerd, willek echt wel die proxy-probs oplossen (omdak ook denk da msn daaraan ligt)

[BAT] Brambo

Legacy Member
die pagina die dak in opera soms kreeg, msn-search, die hebbek vandaag nimmer gekrege, ma wel in firefox en mozilla... www.frensj.info/fotos/firefox-msn.jpg

edit, tlijkt me ne valse msn-search te zijn, want ik ga altijd naar iets in dezen aard:
http://search.findwhatevernow.com/search.jsp?AF=cmgrb&term=debt+consolidation

altiji zo ne searchterm die in spammails ook voorkomt...

en kkrijg ze dus ook nog in opera, da ding heetf dus al mijn browsers geinfecteerd... kheb men hijackthislog dan maar bij software gesubmit, ook al hebbek al 20 keer spywarescan gedaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan