Archief - cod4 single player werkt niet meer.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

headcrap

Legacy Member
hey,
sinds kort werkt mijn cod4 single player niet meer.
nadat mijn singleplayer niet meer werkte heb ik hem nog uitgeleend aan een maat en daar werkte alles nog,hij kon hem gewoon spelen en installeren dus aan cd ligt het niet.
mijn multiplayer werkt ook nog steeds perfect.
andere cd's werken ook dus aan de disclezer kan het niet liggen.
als ik mijn singleplayer wil opstart komt dit:
iw3sp.exe - onbekende schijfindeling
De schijf in station D: is niet goed geformatteerd. controleer de schijf en formatteer deze zonodig opnieuw.
ik heb ook al gedefragmenteerd maar ik blijf bovenstaand bericht krijgen.
reeds bedankt voor antwoord.

greetz headcrap.

headcrap

Legacy Member
neen.
ik heb hem eerlijk gekocht in game-mania toen ie nog rond de 50 euro was.

ps:ondertussen is het errorbericht van onbekende schijfindeling weg maar nu leest hij gewoon de cd niet meer :/

Zentek

Legacy Member
Als ik me niet vergis is CoD4 op een DVD-schijfje uitgebracht.

Je DVD-rom lezer is hoogwaarschijnlijk defect - dit is 9/10 door een versleten lens ( heb ik al meer voorgehad na veelvoudig gebruik )

Heb je al geprobeerd een andere DVD ( en dus geen CD ) af te spelen?
Het kan perfect zijn dat je dvd-rom nog cdtjes kan lezen zonder problemen maar geen dvd schijfjes meer kan af lezen.

Good luck

headcrap

Legacy Member
ik heb een dvd geprobeerd en deze las hij ook niet.
hierna heb ik de game rome total war erin gestoken(ook dvd-rom)en deze las hij wel.

headcrap

Legacy Member
ik kan hem niet deinstalleren.
als ik naar software ga en ik druk op wijzigen/verwijderen komt er dit:
error reading setup initialization file.

mud

Legacy Member
Gij hebt nix handmatig gewist? & ge kunt nie deinstalleren?
Kunt ge uninstallen langs de uninstaller van CoD zelf?

headcrap

Legacy Member
zal eens kijken.
maar als ik heb gedeinstalleerd en hij leest mijn cd hierna nog niet hoe zet ik hem er darna dan trug op?
ondetussen krijg ik ook weer dit bericht:
iw3sp.exe - onbekende schijfindeling
De schijf in station D: is niet goed geformatteerd. controleer de schijf en formatteer deze zonodig opnieuw.
en meteen daarna dit:
cannot locate the DVD-ROM
Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application.
ookal steekt de cd van cod4 derin

mud

Legacy Member
Als gij zegt dat u dvd van CoD bij een vriend wel werkt en bij u niet. Correct?
Maar een andere dvd speelt u pc wel af?
Dan stel ik mij hier toch vragen bij tbh..

headcrap

Legacy Member
ik stel mezelf ook vragen daarom ben ik op dit forum gekomen :p
maar ja hij werkt bij een vriend en hier leest ie gewoon niet.
ik heb de dvd the simpsons movie in de disclezer gestoken en deze las hij niet.
daarna heb ik de cd van het spel rome:total war erin gestoken en deze werkte wel.(op de hoes van rome:total war staat PC DVD-ROM)

headcrap

Legacy Member
nu heb ik de dvd minotaur geprobeerd en deze leest ie dan weer wel...
ik kan er echt niet meer aan uit....

Zentek

Legacy Member
Leen een andere dvd-rom drive van iemand indien mogelijk en test het eens uit in uw pc?

Of koop gewoon een nieuwe dvd-rom drive, die kosten niet zoveel meer (15-20 euro?).

headcrap

Legacy Member
ok,
bedankt voor alle antwoorden maar ik ga geen nieuwe DVD-Rom drive kopen.
ben tog vazn plan om binne maandje nieuwe pc te kopen.

greetz headcrap.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan