Bocerbo
Legacy Member
Ik heb onlangs eens een mega codec pack ofzo geinstalled, maar dit vond ik dan naderhand niet goed, dus ik uninstall al die dingen
maar nu werken mijn andere codecs niet meer
ik heb voor mijn editiing programma vegas 5.0, de codec van wmp 9 nodig, maar ik heb de 10 geinstalleerd, denkek, want als ik de setup will runnen zegt ie dat deze al een hogere versie eeft gevonden, ofoz
dus mijn vraag is kun je dit oplossen, of me zeggen hoe je windows media player downgrade? 
maar nu werken mijn andere codecs niet meerik heb voor mijn editiing programma vegas 5.0, de codec van wmp 9 nodig, maar ik heb de 10 geinstalleerd, denkek, want als ik de setup will runnen zegt ie dat deze al een hogere versie eeft gevonden, ofoz
dus mijn vraag is kun je dit oplossen, of me zeggen hoe je windows media player downgrade? 