Foezjie
Legacy Member
Hallo iedereen,
tijdens het zoeken naar een manier om mijn draadloos netwerk wat stabieler te krijgen stootte ik ergens op een commando om (dacht ik toch) alle channels van je draadloze netwerk te scannen en hun gebruik weer te geven. (Bvb Channel 1 wordt 13% gebruikt, channel 2 0%,...)
Het begon met iets in de aard van "sudo iwconfig wlan0 "
Weet iemand over welk commando ik het heb?
Alvast bedankt,
Foezjie
tijdens het zoeken naar een manier om mijn draadloos netwerk wat stabieler te krijgen stootte ik ergens op een commando om (dacht ik toch) alle channels van je draadloze netwerk te scannen en hun gebruik weer te geven. (Bvb Channel 1 wordt 13% gebruikt, channel 2 0%,...)
Het begon met iets in de aard van "sudo iwconfig wlan0 "
Weet iemand over welk commando ik het heb?
Alvast bedankt,
Foezjie