Archief - computer upload constant

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Fatal

Legacy Member
oké heb dus 2pc's in verbinding via router met telenet. bij mijn pc loopt alles normaal met telemeter ( het programma ) maar bij de pc beneden krijg ik om de 0.5 sec iedere x 14 a 20kb download en 1 a 4 kb upload ... hoe komt dat ?

greetz

servi

Legacy Member
moderator noot:
Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.


analyseer gewoon naar waar hij die berichten verstuurt, dit kan je met itcan netmonitor, als je ongelooflijk veel verbindingen ziet staan dan heb je mogelijk met een virus te maken.

als je met itcan net monitor niet kan bepalen wat het probleem is, probeer dan met sygate, die geeft informatie welke programma's die upload en download veroorzaken.

Mr.Fatal

Legacy Member
oke merci voor het aan te passen soz :p mja tprobleem is op pc 1 alles normaal pc 2 uploaden en downloaden tot en met nie meer normaal nu ben ik bezig met hitman testen daardoor sta ik nu op 95% upload en vroeger maximum altijd 80 ofzo en nu direct zoveel meer door dat geval :)

t416199

Legacy Member
ik had der zon prog voor net limiter ofzo iets
sindsdien nooit geen smallband meer gehad
ge kunt alles instelle

overKILL^

Legacy Member
bij mij is er een process dat rlyy.exe heet prolly spyware en firewall blocked dit nu wel en ik ka het ook beeindigen via mstask , maar hoe verwijder ik dit ? :s want spysweeper en ad-aware schijne er niks tege te doen

servi

Legacy Member
lokaliseer dit bestand via de windows zoeker en verwijder dan gewoon dat bestand, controleer ook ineens in je register of er geen vreemde opstartprogramma's instaan.

Mr.Fatal

Legacy Member
tstaan er 9 in denk ik moet je naam ook weten ? van wleke dat ze altijd uploade enz ? tzit een ip in van mij denk ik 192.168.2.100 en nog een van 207.46.156.220 hostname is nie te vinden. en nog ene van intll.geo.vip.scd.yahoo.com tzijn die 3 die altijd uploaden.

Mr.Fatal

Legacy Member
gevonden !!!! met sygate khad iedere proggie toegelaten 1 per 1 en plots begon die terug up te loaden en zeg ik dus oke zal die blokkeren en nu doet hij dat niet meer thx allemaal :niceone:

overKILL^

Legacy Member
servi zei:
lokaliseer dit bestand via de windows zoeker en verwijder dan gewoon dat bestand, controleer ook ineens in je register of er geen vreemde opstartprogramma's instaan.

tis da wa ni gaat :) ik vind dit ni via zoeken terwijl firewall et toch signaliseert in system32 ma kvind et ni via zoeken en in et mapke vind ik et ook ni dus kan ik et ni verwijdere
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan