the_roughneck
Legacy Member
heb altijd via een ps 3 server men audio en filmbestanden kunnen doorstreamen van men pc naar de ps3.
sinds van de week krijg ik telkens "could not create the java virtual machine".
heb java en de ps3 server opnieuw geinstalleerd ma nog steeds telkens deze foutmelding.
iemand een idee om dit te verhelpen?
grtz
sinds van de week krijg ik telkens "could not create the java virtual machine".
heb java en de ps3 server opnieuw geinstalleerd ma nog steeds telkens deze foutmelding.
iemand een idee om dit te verhelpen?
grtz