Speedyke
Legacy Member
http://users.pandora.be/speedy2/naamloos.JPG
weet iemand hoe ik die icoontjes van travel enzo moe wegkrijge ? ze zijn precies vergrendelt, ik kan er nie rechtermuisknop op klikke of op delete drukken werkt ook nie, heb al spybot + adware gedaan maar verandert nix aan de zaak
ook via regedit of software van configuratiescherm te deleten maar daar vind hij nix
weet iemand hoe ik die icoontjes van travel enzo moe wegkrijge ? ze zijn precies vergrendelt, ik kan er nie rechtermuisknop op klikke of op delete drukken werkt ook nie, heb al spybot + adware gedaan maar verandert nix aan de zaak
ook via regedit of software van configuratiescherm te deleten maar daar vind hij nix

