Justchill
Legacy Member
Dag mensen,
ik heb hier een raar telenet email probleem.
PC = vista 32bit home premium toshiba laptop, dualcore, 2GB DDR2.
Mijn nonkel heeft een telenet abbonnement. Ik heb deze account ingesteld in het programma windows mail en windows live mail. Met beide heb ik het probleem dat vanaf een gegeven moment, steeds dezelfde emails worden opgehaald een geen nieuwe meer. Ik heb het vinkje uit bij "kopie van berichten achterlaten op server", dus dat is het ook niet.
Foutmeldingen die ik al gehad heb waren: fout bij ophalen van bericht 5, iedere keer. En de volgende keer neemt hij weer de eerste 4 enz.
Heeft er iemand een idee of een gouden tip ?
Via webmail werkt alles normaal.
grtjs
ik heb hier een raar telenet email probleem.
PC = vista 32bit home premium toshiba laptop, dualcore, 2GB DDR2.
Mijn nonkel heeft een telenet abbonnement. Ik heb deze account ingesteld in het programma windows mail en windows live mail. Met beide heb ik het probleem dat vanaf een gegeven moment, steeds dezelfde emails worden opgehaald een geen nieuwe meer. Ik heb het vinkje uit bij "kopie van berichten achterlaten op server", dus dat is het ook niet.
Foutmeldingen die ik al gehad heb waren: fout bij ophalen van bericht 5, iedere keer. En de volgende keer neemt hij weer de eerste 4 enz.
Heeft er iemand een idee of een gouden tip ?
Via webmail werkt alles normaal.
grtjs