TheCryptkeeper
Legacy Member
Yeps
ik heb een probleem. Ik was standaard ingelogd in windows onder de naam 'user'. Nu heb ik deze gebruiker weggedaan bij de lijst van gebruikers, maar ik had nog wat dingen vergeten te kopieren.
Als ik nu in log als administrator zie ik de map user nog staan onder documents and settings maar als ik deze map (user dus) wil openen zegt hij 'toegang geweigerd'.
Is er een manier om toch in deze map te geraken?
Ik heb al vanalles gepbrobeerd.
Ik gebruik win XP prof.
ik heb een probleem. Ik was standaard ingelogd in windows onder de naam 'user'. Nu heb ik deze gebruiker weggedaan bij de lijst van gebruikers, maar ik had nog wat dingen vergeten te kopieren.
Als ik nu in log als administrator zie ik de map user nog staan onder documents and settings maar als ik deze map (user dus) wil openen zegt hij 'toegang geweigerd'.
Is er een manier om toch in deze map te geraken?
Ik heb al vanalles gepbrobeerd.
Ik gebruik win XP prof.