Le Preinz
Legacy Member
Omdat ik regelmatig opnieuw voor telenet een aantal commando's pings, tracert moet doorsturen zou ik nu een batchke willen schrijven.
Nu schrijf ik telkens elk commando apart weg naar een textfile. Achteraf moet ik dan die 9 bestandjes openen en samenvoegen in 1 bestand. Dan kan ik dat ene bestand meesturen in de klachtmail naar telenet.
Momenteel gebruik ik dit commando
ping -t telenet.be > d:telenet.txt
vervolgens
tracert telenet.be > d:telenet2.txt
Nu zou ik die 2 commanda automatisch na elkaar willen laten uitvoeren en allebei in dezelfde file laten wegschrijven. De ping zal dan wel beperkt moeten worden door 30hops of zo.
Nu schrijf ik telkens elk commando apart weg naar een textfile. Achteraf moet ik dan die 9 bestandjes openen en samenvoegen in 1 bestand. Dan kan ik dat ene bestand meesturen in de klachtmail naar telenet.
Momenteel gebruik ik dit commando
ping -t telenet.be > d:telenet.txt
vervolgens
tracert telenet.be > d:telenet2.txt
Nu zou ik die 2 commanda automatisch na elkaar willen laten uitvoeren en allebei in dezelfde file laten wegschrijven. De ping zal dan wel beperkt moeten worden door 30hops of zo.

