Forsetis
Legacy Member
Hoi, ik ben sinds kort aan het proberen oude games aan de praat te krijgen via aan dosbox.
Wat voor velen een onder jullie een makkie is , is voor mij een grote ramp
http://img194.imageshack.us/img194/5459/naamloosai.png
dit is hoe mij c eruit ziet, maar als ik wil mounten zegt de dosbox dat hij de directory file ofzo niet kan vinden.
Ik heb wel een paar engelstalige tutorial gelezen maar ik geraak er echt niet aan uit
Kan iemand een paar nuttig tips geven aan deze pc leek aub?
dank bij voorbaat.
Wat voor velen een onder jullie een makkie is , is voor mij een grote ramp

http://img194.imageshack.us/img194/5459/naamloosai.png
dit is hoe mij c eruit ziet, maar als ik wil mounten zegt de dosbox dat hij de directory file ofzo niet kan vinden.
Ik heb wel een paar engelstalige tutorial gelezen maar ik geraak er echt niet aan uit

Kan iemand een paar nuttig tips geven aan deze pc leek aub?
dank bij voorbaat.

