Archief - draadloos toetsenbord reageert foutief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TatuObsessed

Legacy Member
heb hier sinds kort een draadloos toetsenbord en muis, maar af en toe heeft ie wel is de neiging zeer lastig te doen

zo gebeurt er wel eens regelmatig dat, als ik op een website zit, het constant naar benenden scrollt zonder dat ik ook maar iets doe, iemand een idee aan wat het kan liggen

Bosvos

Legacy Member
ik had eens voor dat het pijltje bewoog zonder dat ik aan de muis kwam :s, gebruik nu gwne muis met draad en draadloos toetsenbord zonder problemen, maar kan u ni helpen, sorry:p

servi

Legacy Member
moderator noot:
Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.


controleer eerst eens of je die knop voor te scrollen niet blijft "plakken". Als dat niet het geval is, controleer dan eens of je geen gsm, radio, microgolfoven of iets dergelijke in de buurt hebt staan.

Hl² Player

Legacy Member
zet uw ontvanger wat dichter.
kijk de batterijen na.
kijk of de software goed is geinstaleerd.
update software.
controleer uw grief, garantie terugbrengen naar winkel.
zorg dat uw comp serieus werkt.*voor nog meer probs te vermijden*

spectrious

Legacy Member
uit mijn ervaring met keyboard en muizen:
Ga echt wel voor een merk, geen duur of een speciaal ,maar toch wel een erkend.

Keyboard: welk werk dan ook, da is bijna allemaal op zelfee principe, draadloos kies je best een degelijk met degelijke ontvanger.

Muis: ik zie het nut van een draadloze niet in, bij keyboard eerder dan wel, ga voor een logitech of een degelijke microsoft (zoals de intelli) optisch en met een draad, (de MX1000 en 700 buitengerekend).

Koop nooit zomaar iets omdat het draadloos is of whatever, met draadloze keyboards en muizen heb ik al véél probs gehad. Nu zittik ier maar gezellig met een MX 500 en een Trust keyboard (geen echt goed merk, maar heeft buiten alles goeie keyboards ;) )

TatuObsessed

Legacy Member
mjah khem het maar van nen maat gekregen ze, tis een setup van hp
zelf zou ik het nooit kopen zie daar ook het nut ni van in, wel handig da ge ni zone wirwar van draden hebd

maar int begin werkte het goed ze, maar tegenwoordig hemmek der wa probkes mee zoals da naar beneden scrollen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan