SIL3NC3
Legacy Member
Heb effe threads afgezocht, ma wist nie just achter wa te zoeke en nie echt iet fatsoenlijk gevonde, anyway: k zoek dus een prog voor men C schijf te backuppen en liefs dan te branden op dvd.
Zijn er programmas dat jullie gebruiken om backups te maken van je partities, enventueel kan k ook c schijf backuppen op andere partitie, zoek gwn goed programma. En als ik dus een backup maak, is deze dan veel kleiner dan als k gewoon de complete partitie zou kopieren?.
THX!!
Zijn er programmas dat jullie gebruiken om backups te maken van je partities, enventueel kan k ook c schijf backuppen op andere partitie, zoek gwn goed programma. En als ik dus een backup maak, is deze dan veel kleiner dan als k gewoon de complete partitie zou kopieren?.
THX!!