sanzo
Legacy Member
Hallo,
Ik zit met een probleem. PC beweert dat er drivers zijn voor de netwerkkaart maar dit kan niet. En kaart werkt ook niet. Echter als ik de echte drivers probeer te installeren (apparaatbeheer en dan drivers) zegt het dat het dezelfde versie is. (Wat dus echt niet kan want de PC is onlangs geformateerd). Ik kan niet downgraden van driver, en als ik de drivers verwijder, is de netwerkkaart niet meer te zien in apparaatbeheer, als ik 'm dan toevoeg, is hij terug met dezelfde drivers (dus ik kan niet kiezen om met mijn drivers te installeren!
Iemand enig idee hoe ik deze handmatig verwijder om dan de juiste te installeren?
Ik heb dit exact probleem al eens gehad met dezelfde pc (een acer) en ik weet niet meer hoe ik het heb opgelost
Ik zit met een probleem. PC beweert dat er drivers zijn voor de netwerkkaart maar dit kan niet. En kaart werkt ook niet. Echter als ik de echte drivers probeer te installeren (apparaatbeheer en dan drivers) zegt het dat het dezelfde versie is. (Wat dus echt niet kan want de PC is onlangs geformateerd). Ik kan niet downgraden van driver, en als ik de drivers verwijder, is de netwerkkaart niet meer te zien in apparaatbeheer, als ik 'm dan toevoeg, is hij terug met dezelfde drivers (dus ik kan niet kiezen om met mijn drivers te installeren!
Iemand enig idee hoe ik deze handmatig verwijder om dan de juiste te installeren?
Ik heb dit exact probleem al eens gehad met dezelfde pc (een acer) en ik weet niet meer hoe ik het heb opgelost

