EA lover
Legacy Member
Ik heb dus een oud pcke van 66MHZ
gekregen om wat mee te oefenen. Ik heb gisteren er windows 98 op geinstalleert. Maar als de pc opstart dan is de resolutie te groot ( 640 x ...) zodat de pictogrammen veel te groot zijn maar ik kan dat niet veranderen. De grafische kaart is een : ATI graphics Ultra Pro PCI (mach 3). Weet iemand hiervoor drivers?
gekregen om wat mee te oefenen. Ik heb gisteren er windows 98 op geinstalleert. Maar als de pc opstart dan is de resolutie te groot ( 640 x ...) zodat de pictogrammen veel te groot zijn maar ik kan dat niet veranderen. De grafische kaart is een : ATI graphics Ultra Pro PCI (mach 3). Weet iemand hiervoor drivers?