menlor
Legacy Member
IK heb dus altijd gewerkt met men eerste scherm aan de linkerkant en men 2de aan rechterkant.
nu door plaatsgebrek moet ik het omdraaien.
Maar als ik men pijltje beweeg naar links, ga ik niet naar het links scherm. Ik moet naar rechts bewege om in het linkse scherm te komen. Kan ik dit op 1 of ander manier oplossen?
dat ik dus gewoon naar links kan gaan om in linkse scherm te gaan
nu door plaatsgebrek moet ik het omdraaien.
Maar als ik men pijltje beweeg naar links, ga ik niet naar het links scherm. Ik moet naar rechts bewege om in het linkse scherm te komen. Kan ik dit op 1 of ander manier oplossen?
dat ik dus gewoon naar links kan gaan om in linkse scherm te gaan
