Dj_Equinoxe
Legacy Member
Ik heb ier ne SONY dvd schrijver steke, ma nu is daar gene software bij om, van DVD na DVD-R teschrijven.
Dus ik kan geen DVD copy's maken...
Kan het enkel met van die trial progs
Weet er ier niemand geen goede en volledige software voor?
Of gwn enkele trials van goede software
vrij enervant prob :doh:
thxxx
Equinoxe
Dus ik kan geen DVD copy's maken...
Kan het enkel met van die trial progs
Weet er ier niemand geen goede en volledige software voor?
Of gwn enkele trials van goede software
vrij enervant prob :doh:
thxxx
Equinoxe
ad: